Editura Amaltea
0 produse - 0 lei Coș

ASUL DIN MÂNECĂVinde prin NLP

Stoc epuizat

Descriere

Acestea sunt cuvintele cu ajutorul cărora Duane Lakin, profesionist cu peste 20 de ani de experiență în psihologia industrial-organizațională, își deschide pledoaria pentru utilizarea și înțelegerea temeinică a tehnicilor practice care stau la baza lucrării Asul din mânecă, unică în domeniu prin ineditul abordării: "Eu nu sunt un teoretician. Eu sunt un tehnician. Un tehnician comportamental. Sunt interesat de lucrurile care funcționează, de lucrurile care mă ajută să-i sprijin la rândul meu pe alții să implementeze schimbarea."

Asul din mânecă este o carte-seminar.
Conține idei practice și, cel mai important, exerciții pentru aplicarea metodelor NLP în vânzări și marketing. Explică tehnici speciale, pe care să le utilizezi în vânzarea față în față, telemarketing, marketing direct și în alte situații din lumea reală care presupun o vânzare. Sunt incluse exemple de metode și scenarii care au produs creșteri demonstrate în toate tipurile de vânzări.

Direcția spre care merge această carte este aceea a avantajului bazat pe cunoaștere și învățare susținută, nicidecum a siretlicului sau a jocului incorect. Mai mult decât atât, Asul din mânecă este abilitatea de a te vinde PE TINE ÎNSUȚI, în condițiile în care conceptul de vânzări a suferit o schimbare majoră. Astfel, mesajul pe care îl transmiți pentru a-ți particulariza produsul sau pentru a te remarca drept o persoană de vânzări talentată trebuie să fie personal, flexibil, atractiv și focalizat. Acesta este asul din mâneca ta.

Duane LAKIN

Dr. Duane Lakin este psiholog și consultant în afaceri. Absolvent al Universității din Minnesota, Duane are o experiență de peste 30 de ani ca psiholog dedicat care ajută oamenii și afacerile să fie mai eficiente. Vorbind cu oameni de vânzări și marketing din mai multe industrii, el și-a dat seama că abilitățile utilizate pentru a relaționa și influența oamenii în practica psihologiei aplicate sunt foarte asemănătoare cu abilitățile necesare pentru a vinde și a fi convingător în afaceri. Drept urmare, s-a concentrat pe abilitățile de predare pentru a vinde, inclusiv pe aplicațiile practice ale NLP (programare neurolingvistică). Începând cu mijlocul anilor 80, el a căutat modalități de a face NLP utilă vânzătorilor. A instruit manageri din companii precum Xerox, PacBell, Hewlett Packard, GE ș.a.

Editura Amaltéa Fondată 1992
București, România

Tel.: 021 210 4555, 021 210 6522
E-mail: info@amaltea.ro

Copyright © 2024 Editura Amaltéa. Toate drepturile rezervate.