ESTI UN MANAGER DE... MODATDe ce trebuie să-ți declari război ție și afacerii tale
Descriere
Cu toții conducem ceva sau pe cineva... propria viață sau carieră, un asistent ori sute de oameni.
Felul în care conduci are urmări profunde asupra succesului tău personal.
Mark Stevens accentuează o idee extraordinară: la un moment dat, modul de a conduce al fiecăruia dintre noi poate fi de... modat. Trebuie să-l îmbunătățești sau să-l regândești, astfel încât să te poți îndepărta de tiparele și obiceiurile greșite a căror victimă poți cădea cu ușurință.
Începe prin a-ți declara un război constructiv ție însuți. Analizează-te și identifică acele capcane și bariere invizibile care stau în calea succesului tău. Apoi părăsește lumea afacerilor obișnuite, punând în aplicare planul de acțiune pe care Mark Stevens îl prezintă în această carte:
Declanșează puterea filosofiei personale: Nu trebuie doar să miști barca în care se află afacerea ta, ci să o și răstorni.
Ironizează modul convențional de a gândi: Așa-zisele lucruri inteligente reprezintă adesea doar un mod perimat de a gândi, care maschează adevărul.
Uită-te bine în oglindă... Vezi un lider? Cel mai rău lucru posibil pe care-l poți face este să imiți succesul. Fii original!
Aplică Principiul C + A + M ca ecuație universală pentru o dezvoltare continuă: Câștigă noi clienți și fă-i extraordinar de fericiți.
Ești un manager de... modat oferă exemple elocvente de abordări manageriale care au funcționat și i-au inspirat pe oameni să-și pună întrebările potrivite, ale căror răspunsuri să-i ajute să devină lideri adevărați.
Această este o carte excelentă pentru proprietarii de afaceri sau pentru oricine se ocupă de marketing în organizația lor. Să aveți un stilou și hârtie la îndemână pentru că veți dori să luați o mulțime de notițe.
John D. ConleyAplic în fiecare zi ce citesc din această carte iar rezultatele sunt uimitoare!
Luis Alfonso Torres EsquerMark STEVENS
Mark Stevens este directorul general al MSCO, o firmă de management și marketing cu sediul în New York, și fondatorul companiei Your Marketing Sucks și God Is a Salesman. Este un comentator de presă obișnuit cu subiecte legate de problematicile afacerilor, marketing, management și vânzări. Este, de asemenea, autorul blogului de marketing, gândire neconvențională Unconventional Thinking.