Editura Amaltea
0 produse - 0 lei Coș

FĂ-I SĂ CUMPERE!Cei cinci pași infailibili pentru a rezona cu clienții și a-ți mari volumul vânzărilor

Stoc epuizat

Descriere

Harry Washburn și Kim Wallace, pionieri ai noii științe de vânzare ThoughtScanTM, revoluționează lumea vânzărilor cu o strategie uimitoare și puternică de a furniza produse, servicii și idei.

Bazându-se pe mai mult de douăzeci de ani de studii și experiență practică în prima linie din domeniul vânzărilor, marketingului și publicității, autorii își concentrează atenția, în acest volum, pe procesul de cumpărare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultimă oră, provenind în mare măsură din NLP, testate practic în diverse domenii, de la divertisment și până la industria sănătății, se analizează pas cu pas decizia de cumpărare, arătându-ți cum să identifici cele trei profiluri dominante ale cumpărătorului (Comandant, Gânditor și Privitor) și permițându-ți să planifici procesul de vânzare astfel încât acesta să aibă impactul maxim.

Susținându-și principiile cu o serie inedită de studii de caz, lucrarea oferă soluții pentru a te elibera de vechile modele devenite clișee, pentru a construi relații noi și pentru a transforma potențialii clienți în consumatori loiali.

Nu rata această carte: viitorul tău ca profesionist în vânzări, dar și al afacerii tale, trebuie să se bazeze pe un proces de vânzare inteligent și infailibil!

Kim WALLACE

Harry Washburn și Kim Wallace sunt Chairman și, respectiv, președinte al Wallace & Washburn, Inc., specializați în servicii de cercetare și consultanță în domeniul vânzărilor. Vânzarea poate fi o știință, dar și o artă, iar oferirea produsului potrivit la prețul corect este doar punctul de plecare. Autorii explorează procesele de gândire care stabilesc cine sunt potențialii cumpărători, de fiecare dată când se ia în considerare efectuarea unei achiziții. Învățându-i pe vânzători cum să recunoască diferite profiluri de cumpărare, autorii aceastei cărți oferă strategii și tactici pentru a ieși din tiparele neproductive, a crea noi relații și clienți fideli.

Harry WASHBURN

Harry Washburn și Kim Wallace sunt Chairman și, respectiv, președinte al Wallace & Washburn, Inc., specializați în servicii de cercetare și consultanță în domeniul vânzărilor. Vânzarea poate fi o știință, dar și o artă, iar oferirea produsului potrivit la prețul corect este doar punctul de plecare. Autorii explorează procesele de gândire care stabilesc cine sunt potențialii cumpărători, de fiecare dată când se ia în considerare efectuarea unei achiziții. Învățându-i pe vânzători cum să recunoască diferite profiluri de cumpărare, autorii aceastei cărți oferă strategii și tactici pentru a ieși din tiparele neproductive, a crea noi relații și clienți fideli.

Editura Amaltéa Fondată 1992
București, România

Tel.: 021 210 4555, 021 210 6522
E-mail: info@amaltea.ro

Copyright © 2024 Editura Amaltéa. Toate drepturile rezervate.