Oamenii inaintea profituluiStrategii testate pentru a fi diferit, a avea succes și o viață plină de sens
Descriere
Pe măsură ce piața în ansamblul ei devine din ce în ce mai conștientă de ideea de responsabilitate socială, firmele și companiile, indiferent de mărimea lor, descoperă că strategiile prin care profitul este pus mai presus de oameni sunt depășite și nu fac decât să le tragă înapoi.
A apărut astfel o nouă categorie de antreprenori, cei pentru care oamenii sunt mai importanți decât profitul, creând în acest fel un adevărat plan de marketing, cât se poate de sustenabil: angajații mulțumiți muncesc mai mult, cu un randament vizibil mai bun. Se străduiesc într-o măsură mai mare să își facă clienții fericiți, care, la rândul lor, vor cheltui mai mulți bani, vor fi mult mai loiali brandu-ului și vor recomanda produsele sau serviciile familiei ori prietenilor.
Dale Partridge, fondatorul companiei Sevenly, este dovada vie a faptului că modelele de business responsabile din punct de vedere social sunt nu numai obligatoriu de adoptat, ci și surprinzător de profitabile.
Dale PARTRIDGE
Cunoscut ca lider online pe subiecte legate de credință, familie și biserică, Dale este profesor de teologie și autor best-selling, declarat de reputata publicație Wall Street Journal.